woensdag 4 september 2013

Omslagdoek

Gister deed ik een paar alledaagse boodschappen bij Zeeman en daar hadden ze net nieuwe voorraad wol binnen gekregen....
Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen.... Met in mijn achterhoofd de omslagdoek van de site van Saar en Mien nam ik 2 bollen wit mee...
Thuis gekomen direct even uitgeprobeerd.....

en zie hier het eerste resultaat!! Al vraag ik me wel af of ik die 2 bollen wel nodig heb.... Maar dan verzinnen we wel weer iets anders, toch?
Volgende week heb ik nog een receptie waar ik misschien deze doek -als hij dan af is natuurlijk- wel zal dragen....
Het lijkt me wel een 'snel klaar project'.....
Jullie horen er nog van!!
Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)