dinsdag 3 september 2013

(school)tas af!!

Tjonge.... niet helemaal op tijd afgekregen maar toch!!
Hij is af!!!


En stiekem ben ik er nog best trots op!!

Heb er net even de gymspullen ingedaan en gevuld lijkt hij nog mooier!!
Ik hoop dat ze er zelf ook trots op is zo'n tas te hebben die niemand heeft...... 
De afwerking vergde nog best veel van mijn geduld (en tijd). Je wilt niet weten hoeveel draadjes je dan nog moet afhechten en die rand er omheen was ook een klus!!
Het hengsel moest wel drie keer aangepast worden; dan weer te kort, dan weer veeeeeel te lang... Ja ja, die dametjes weten wel heel goed wat ze willen hoor!!

En nu maar hopen dat ze hem zal verslijten!!

Laten jullie je mening er nog even over horen? Dat zou ik super vinden. Als je het drie keer niks vindt zou ik ook leuk vinden om te horen. Per slot hoef je niet alles leuk en aardig te vinden.

Groetjes,
Marian.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)