woensdag 26 maart 2014

Granny's voor Stichting Ontmoeting (2)

Ik heb al eerder geblogd over het haken van de granny's voor de deken(s) voor Stichting Ontmoeting.
Vandaag heb ik de laatste granny hiervoor gehaakt!
Het zijn er in totaal 80 geworden!

Het was een heerlijk projectje voor 'bankhangen'.....
Ik hoop dat er veel mensen granny's hebben gehaakt zodat er een aantal dekens kunnen worden samengesteld!

Ik zou het leuk vinden om van jullie te horen of je ook gehaakt hebt voor het goede doel....
Het kan nog opgestuurd worden tot 5 april!!

Voor meer info, kijk dan op DIT (klik) bericht!! Je kunt ook links op mijn blog op de foto met granny's klikken, dan krijg je ook informatie.

Wanneer ik er meer over lees/hoor zal ik hier uiteraard over bloggen!!
Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik dit warm bij jullie aanbeveel!!
Ik geloof niet dat ik nu nog veel 'rest-garen' heb.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)