vrijdag 7 maart 2014

Granny's voor Stichting Ontmoeting

Oh, hoe lief.....

Gisteravond kwam er een kennisje die dus ook van de granny's had gelezen....zie deze en deze linkjes!!

Ze bracht ze bij mij omdat ze wel wist dat ik daar ook voor zou gaan haken....
Hoe jammer eigenlijk, want ze heeft ze van katoen gehaakt!!
Ik doe ze er wel bij, want het is zo jammer van het werk anders, maar heb haar wel gezegd dat ze, als ze nog meer wilde haken, dit van ACRYL moet zijn!!
Dames, letten jullie er op dat het van ACRYL gehaakt wordt?
En dan lapjes van 10 bij 10 cm!! Anders past het niet in het geheel....
Dit is mijn stand tot nu toe:
Gewoon, simpele granny's.... Ik ga nu niet voor het mooi maar voor productie!!

Ik weet het, de belichting van mijn camera is niet goed, ik heb al van alles geprobeerd.... Had al eens een tip gekregen om de flits niet op automatisch te zetten, nou, dat doe ik dus nu, maar op de een of andere manier wil het gewoon niet... Te veel licht in huis?
Oei.... dat is soms wel jammer, want dan zie je ook dat ik deze week nog niet veel 'huishouding' heb gedaan.... Rustig maar.... het staat voor vanmorgen op de planning, inclusief rustmomenten.... Dus straks om 12 uur kun je hier weer rustig naar binnen kijken!!
En dan vanmiddag?
Granny's haken (als het kan in het zonnetje buiten) en...... borduren!!!! Ik heb de smaak helemaal te pakken! 


Doen jullie ook nog mee, granny's voor het goede doel? Je kunt ze opsturen tot 5 april!!

Groetjes,
Marian



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)