zaterdag 15 maart 2014

Zaterdag, randjesdag....???

De borduursters onder ons zullen de zaterdag misschien als randjesdag omschrijven.... ik weet het niet natuurlijk...
Vrijdag is CAL-dag.... tenminste zo noem ik het vaak, hoewel ik op vrijdag eigenlijk nooit aan de CAL toekom... Maar in ieder geval krijgen we dan weer nieuw 'huiswerk'.... altijd leuk toch?
Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger zo blij was met opgegeven huiswerk...... Maar ja, verstand komt misschien dan toch wel met de jaren.... ;-)

Vandaag wil ik nog even laten zien hoe ver ik al met mijn randjes ben!!


En.... het leukste is: ik vind het super om te doen!!
Dochterlief vindt het wel een beetje saai worden... alleen maar 3 kleuren blauw..... Maar ja, ik hoop dat ze het later wel kan waarderen dat ik het in deze tinten heb gehouden....

Helaas zal er dit weekend niet veel van haken en borduren komen..... Ik heb veel te goed opgeruimd en...... we houden verjaardag!! Het is met toch netjes in huis!!!
En vanuit de keuken komen allerlei verleidelijke geuren..... Ik hoop op een gezellig weekend!!


En daarna? Gewoon weer verder haken en borduren!!! Ik ben echt blij dat ik de andere stof toen besteld heb. Kan er zo fijn op werken!



Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)