donderdag 19 december 2013

Baaldag

Hebben jullie dat ook wel eens? Gewoon zo'n dag dat je eigenlijk alles wel wilt, maar -bijna-  niets kunt?
Nou, ik heb zo'n dag vandaag!
Vanmorgen vol goede moed begonnen met de kamer een beurtje te geven, want dacht ik, dan kan ik vanmiddag lekker doen wat ik zelf wil (lees: handwerken!!). Nou, eerst al diverse telefoontjes gehad vanmorgen, dus die kamer schoot ook niet echt op..... is inmiddels wel aan kant, maar ja, toen kwam er een knallende hoofdpijn opzetten. Paar paracetamolletjes, maar die doen nog niet echt wat ik wil..... Straks nog maar eens een uurtje op de bank hangen en dan hoop ik vanavond weer wat te breien... want ja, die sjaal hè?
Nee hoor, het is gewoon vervelend en daar baal ik bijna nog het meeste van. Dat je ruimte voor jezelf inplant en die krijg/heb je dan gewoon niet.

Nou, hopen op betere tijden dan maar.

Groetjes,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)