maandag 9 december 2013

Patroon "Ruiten", Lapjesdeken

Door alle drukte rond pakjesavond en mijn adventssjaal zou ik bijna vergeten om mijn lapjesdeken verder te publiceren. 
Lapjesdeken patroon ruiten

Deze keer weer een patroontje van de meebreideken van Elizabeth.
Zij heeft dit patroontje ruiten genoemd.

De beschrijving vind je HIER




Verder ben ik nog druk met van alles en nog wat.
Ik merk aan mezelf dat ik gewoon te veel wil en daardoor het overzicht een beetje kwijt raak... Soms word ik er zelfs een beetje gefrustreerd van. Dan spreek ik mezelf eens ernstig toe, want ik ben altijd nog de mening toegedaan dat je van een hobby ABSOLUUT niet gefrustreerd mag raken.
Soms helpt het, soms niet.
Hebben jullie daar ook wel eens last van?

De volgende keer hoop ik weer wat foto's van mijn adventssjaal 2013 te laten zien. Ben inmiddels wel al bij dag 8. Maar ik denk niet dat ik het ga halen voor de kerst.....
Ik heb bewondering voor de dames die het elke dag wel klaren en dan ook nog eens van alles erbij fabrieken!! Mij lukt dat dus echt niet!! Heb gewoon te weinig uren in een dag...

Tot later!
Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)