maandag 16 december 2013

Adventssjaal (5)

Nog even een -trotse- show van mijn vorderingen....
Adventssjaal 2013 dag 1 t/m 14
Ik moet even een 'peptalk' met mezelf houden, want ik loop achter! Ja, ik ben nog bij dag 14! Daar moet ik nog maar een paar naalden van, maar toch! Ik loop een hele dag achter en ik kan nu nog niet bekijken dat ik dat weer in ga lopen.... 

Deze week van allerlei andere dingetjes... Bezoekjes die nog afgelegd moeten worden, een ouderavond, mijn vrijwilligerswerk, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het zijn van die dingen die ik meestal in één week plan, dat is dan mijn "rommelweek", zodat ik de week erop weer een beetje 'lucht' heb... Maar ja, met de kerstvakantie voor de deur zal er ook dan wel niet veel 'lucht' in mijn week komen... Nou ja, ik goor er het bijltje niet bij neer hoor! Ik was al vanaf het begin ervan overtuigt dat het me niet ging lukken om alle dagen netjes op tijd af te breien. Tot nu toe is het me nog aardig geluk om 'bij' te blijven, maar helaas, het zij dan zo!! Wordt het gewoon een januariproject....
Adventssjaal 2013 dag 11

Hoe is het me de andere dames? Zijn jullie nog wel steeds helemaal bij? 

Adventssjaal 2013 dag 12








Ik zag dat Elizabeth het netjes volhoudt met haar adventsol...
Adventssjaal 2013 dag 13
Maar ja, dat is dan ook ongeveer de helft van 'n sjaal... 

Dag 11 en 13 vond ik trouwens lekker wegbreien...., wat zijn jullie ervaringen?

Adventssjaal 2013 dag 14
Nou dames, er wacht me nog een hele grote stapel was die opgevouwen en in de kast moet, dus ik denk dat ik de sjaal nog maar even laat rusten....... Het is wel heel verleidelijk om er aan verder te gaan, maar ik moet even streng zijn voor mezelf!!
Weet je, soms ben ik gewoon blij dat Anna pas 's middags de 'nieuwe dag' publiceert... Heb je nog even het gevoel dat je bijna (of helemaal) 'bij' bent....

Tot later!
Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)