dinsdag 3 december 2013

Sfeer (2) en Adventssjaal 2013 (2)

Mochten jullie denken dat ik alleen maar met 'de sjaal' bezig ben.... hier zie je maar weer dat ik ook nog probeer om wat anders te doen. De sfeerlichtjes hebben al weer gezelschap gekregen.

Wat vinden jullie van dit open patroontje? Het is een steek die mijn oma vaak bij kleedjes gebruikte, heel simpel maar toch wel leuk. Het is meer 'open' dan de andere twee. (op de foto hieronder de middelste dus)

Hoewel ik wel moet toegeven dat het wel een 'sport' is om 'bij' te blijven met het breien van de sjaal. Het heeft me een beetje in de 'ban' zal ik maar zeggen.
Als ik aan de sjaal brei denk ik aan al die dames die ook aan deze sjaal bezig zijn, en dat schept ergens toch ook wel weer een soort band... Ik vond het patroontje van vandaag eerst wel een beetje lastig... Die dubbele omslag breide ik in eerste instantie -eigenwijs die ik ben- gewoon twee averecht, 1x gewoon, de 2e verdraaid. Maar dat werd uiteindelijk toch niet mooi. Dus weer over gedaan en nu vind ik 'm wel mooi. Hoewel ik het patroontje van gister mooier vond... ook om te breien...
Maar goed, we zien wel wat de volgende patroontjes worden. Hebben jullie er ook zo veel plezier in?
Adventsjaal 2013 t/m dag 3
Het patroon heb ik weer van Anna (klik hier), omdat dit de Nederlandse versie is. Vandaag ben ik geeindigd met naald 7 van het 'tussenpatroon', want ik weet nog niet of er gemeerderd of geminderd moet worden morgen.....

Ik vond het ook zo super om allemaal reacties op mijn bericht te krijgen!! Bedankt daarvoor!! Ik lees ze altijd met een big smile!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)