maandag 3 maart 2014

Dank je wel...

Dank je wel Tineke van hakenenzowatmeer dat je mij uitgekozen hebt voor de 


Ik heb besloten om je vragen te beantwoorden, maar verder laat ik het aan anderen over om verder te gaan met deze "kettingbrief",  want zo voelt het voor mij wel een beetje....

Toch vind ik het leuk dat ik in het rijtje meedoe en daarom zal ik de vragen ook beantwoorden. De antwoorden zijn in het purple!

Hier komt ie:

  • Wat voor kledingstuk draag ik het liefst? Stretch! Een lekker shirt (niet al te strak)
  • Wat is mijn lievelingsdier?  Een hond, vroeger heb ik een Schotse Collie gehad. Zwarte vacht
  • Houd ik van zoet of hartig? Lastig, de ene keer zoet, de andere keer hartig. Een keer in de maand gewoon ALLES....
  • Wat is mijn favoriete eten? Ook al zo lastig, lust zo veel.... Aardappels, doperwten met gebakken uitjes en een bal gehakt met goede jus staat vrij ver bovenaan, maar ook Macaroni is heerlijk...
  • Mijn hobby's? Eigenlijk best veel.. ik brei en haak graag, momenteel meer haken dan breien, maar ook borduren vind ik leuk. Patchwork vind ik ook leuk om te doen. Maar ook het uitproberen van nieuwe recepten doe ik graag... Probleem is echter altijd dat ik te weinig uren in een dag heb....
  • Mijn favoriete muziek? Klassiek
  • Welk seizoen vind ik het leukst? De lente! Heerlijk, alles wat weer uitloopt.. het nieuwe groen aan bloemen, bomen en planten... en dan al die kleuren weer na een sombere winter.
  • Wat is mijn favoriete kleur? Hangt er vanaf waar het voor is. Kleding bijvoorbeeld houd ik het liefst een beetje neutraal, goed combineerbaar zogezegd. Maar voor mijn interieur bijvoorbeeld ga ik echt voor de bruintinten.
  • Waar ga ik dit jaar op vakantie? Toevallig hebben we dit weekend besproken!! Ja, ja, het wordt Sauerland!
  • Welke provincie vind ik het mooist? Moeilijk aan te geven. Overijssel waar ik nu woon vind ik mooi door zijn bossen, maar Zuid-Holland waar ik geboren en getogen ben vind ik mooi door de polders met koeien, de sloten, het weidse. Zeeland is ook een mooie provincie, gewoon door z'n karakteristieke eilanden... en het taaltje natuurlijk!! (Vader was een geboren Zeeuw!) Maar Limburg bijvoorbeeld is mooi door z'n heuvels.. En zo heeft elke provincie zijn charme.
  • Waar ga ik graag shoppen? Ik ben een raar mens, want ik ben een van de weinige vrouwen waarschijnlijk die niet zo'n shopfanaat is!! Als het moet ga ik, maar dan ook echt doelgericht! Ik ga niet voor de fun een dag naar een grote plaats shoppen. Ook shop ik veel op internet!! 
Nou, ik hoop dat ik jullie allemaal zo een klein inkijkje in mijn leven heb gegeven.
En iedereen die de Liebster Award heeft gekregen: veel plezier ervan!

Tineke, ik hoop niet dat ik je al te zeer heb teleurgesteld, maar meer kan ik er niet van maken.

Groetjes,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)