donderdag 27 maart 2014

Spinnenweb.... ??? (2)

Wat kunnen sommige projecten toch lekker 'meezitten'.....
Zoals deze voor mijn moeder!!
Ruim op tijd af dus, want ze is 6 april pas jarig!!
Dus die kan nog lekker even liggen wachten....
Ik heb de laatste toer met zivergrijs gedaan en daarna nog een picotje er opgehaakt. Langs de halslijn gewoon een rand vasten.
En dat alles met Stylecraft garen gehaakt op nr. 6 (wat normaal op 4 kan)!!

Het was een heerlijk tussendoor project wat supergoed met bankhangen te combineren is!
Misschien maak ik er ook nog wel een voor mezelf.....

Toen ik hem aan dochter liet zien (ik had 'm even omgeslagen) en vroeg wat ze er van vond: "Leuk voor oma, ik vind de kleur voor u niet mooi hoor mam!" Nou, dat weten we dan ook weer!
Later zei ik dat dit het bewuste spinnenweb was.... Ze zei: "Oh? O, ja.... mmmm... gaat wel..." Ja, ze had natuurlijk al gezegd dat ie leuk was....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)