dinsdag 1 juli 2014

Schuldig....

Ik voel me schuldig!
Gister was onze zoon jarig.
En door alle commotie rondom mijn moeder had ik geen puf er een feestelijk iets van te maken!
Hij begreep dit wel, maar zei 's avonds toen hij naar bed ging:
"dit was de saaiste verjaardag ooit". (15 jaar geworden)
Dat sneed door mijn moederhart!
Ik voel me schuldig omdat ik niet mijn zorgen voor een dag in de diepvries kon zetten om voor hem toch een gezellige avond te creƫren!
Vanmorgen toen ik de rest
(best nog heel veel omdat er helemaal geen visite was gekomen, buiten mijn schoonmoeder om dan natuurlijk) in de diepvries zette moest ik er gewoon even om huilen.

Zo sneu voor mijn jongen!



Maar ik hoop dat hij het nog voor vrienden zal houden en dan, heb ik hem beloofd, zal ik mijn beste beentje voor zetten!
Ik hoop dat hij me gelooft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)