donderdag 24 juli 2014

Oud garen in een nieuw vestje

Soms is het gewoon leuk om met uitgetrokken wol iets nieuws te creëren...

Ik weet wel dat ik nog meer dingetjes heb liggen... maar toen ik dit als uitdagende bolletjes zag liggen vroeg het er gewoon om om iets mee te doen....
Afgelopen week liet ik jullie al een beginnetje zien...
Toen was ik er nog niet helemaal uit of ik dit wel wilde, maar het is zo'n leuk patroontje... en als je 11 jaar bent is zo'n dingetje nog best leuk om te dragen.

Ik moet trouwens zeggen dat het garen, ook al is het overjarig, heerlijk haakt. En als je buiten in het windje zit ruik je niets van de muffige lucht....



Omdat het eigenlijk bedoeld was voor dochterlief wil ik er toch ook weer iets voor haar van maken...
(alleen moet ik de maat wel aanpassen...)


Ik denk dat dit projectje ook nog wel mee gaat in de vakantiekoffer...


Verder ben ik nog in tweestrijd met mezelf... eigenlijk moet ik (van mezelf) m'n CAL meenemen zodat ik die weer eens kan 'bij'haken... en mijn randjes per week willen ook wel weer eens uit hun benarde positie bevrijdt worden....
Ik heb nog een paar dagen de tijd om de uiteindelijke beslissing te nemen!
Dus.... ik denk dat dit voorlopig wel even een laatste blogje is... Ik ga jullie, zeker te weten. wel missen hoor!!
In ieder geval wens ik iedereen, ook de thuisblijvers, een hele fijne vakantietijd toe!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)