maandag 21 juli 2014

Van alles wat.... en een vraag!!

Mijn 'work in progress' wat ik zo vol trots liet zien zit in de 'wachtstand'... Hoe dat komt? Ik moet moet een fijn naaldje zien dat ik die twee rondjes aan het bovenstuk krijg... En aangezien dit weer niet het mooiste weer is voor mijn handen zal het nog een poosje moeten wachten...
Jammer....
Het was trouwens de eerste keer dat ik de popcornsteek haakte... Echt wel leuk om te doen van gewoon katoen!! Het patroontje komt als setje van het wolcafe (klik) dus daarom zal ik er hier verder niet over schrijven. Heb je interesse, dan kijk je op de pagina van Wolcafe!


Het kippendoekje staat inmiddels weer op de pennen!! Dus daar kan ik ook weer mee vooruit....


Verder ben ik al heel lang op zoek naar dit boek. Heb al eens een oproep op Marktplaat gezet, maar krijg nooit racties!!
Nu heb ik het te leen van de bibliotheek, maar ja, dat kun je ook geen maanden volhouden. Ik wil dit boek gewoon graag hebben!!

Wie o wie zou mij aan dit boek kunnen helpen of mij kunnen zeggen hoe ik het in mijn bezit zou kunnen krijgen?????
Het heet: "Breipatronen, 200 inspirerende patronen voor eigentijdse toepassingen", door Jan Eaton, uitgegeven bij Libero BV, nederlandse editie in 2007.
Hier nog even een paar foto's... 


het is gewoon niet meer in de verkoop.... zo jammer vind ik dat!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)