zaterdag 12 juli 2014

Rolstoel-kleed

Even een snel berichtje van deze kant....
Donderdag zijn we bij mama geweest... Het kleedje was op tijd af!!
Precies 2 bollen Stylecraft gebruikt! Geen draad meer over om er een mooi randje omheen te haken... Maar het werd vreugdevol ontvangen!
Ze was er blij mee!!
Hier nog even het geheel. Excuus voor de kwaliteit foto... Afmetingen zijn: 68 cm breed en 50 cm lang!!

Hebben jullie er ook wel eens last van dat je niet goed meer weet welke datum het is?
Ik heb er vooral in de vakantie 'last' van!
Dus ik kon goed begrijpen toen mama 'klaagde' dat ze niet wist welke datum ze leefde!
De oplossing vond ik bij de Action!

Maar omdat ik bang was dat er op een bepaalde datum verwarring kon ontstaan als je op de bovenkant zou kijken, heb ik er maar snel even een kleedje overheen gehaakt!!

Ook hier was ze blij mee!!
Alleen vindt ze dat de revalidatie niet snel genoeg gaat... Tja, ze is er ook al 1 week!! Dan mag je toch verwachten dat je al bijna naar huis kunt?
Toen  ik dat zei lachte ze als de bekende boerin.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)