maandag 11 november 2013

Moeder......pffffft

Mijn moeder-project.................. pfffffft...... Ben er het weekend -naast alle andere dingen- best heeeeeel druk mee geweest! Maar het eind komt nu heus in zicht zoals jullie hier even kunnen zien!
Ben met de laatste rand bezig en die schiet ook al lekker op.....
Maar eerlijk gezegd.... als ik dat kleed zie liggen komt het eerste in me boven: pfffft, nu effe niet!! Maar ik ga wel doorzetten hoor!! Met het zicht op de haven gaan we niet opgeven!!






Verder dit weekend best druk in de tuin geweest. Manlief met zoon hadden het op zaterdagmorgen opeen in de smiezen om 'de tuin maar eens aan te pakken', dat wil zeggen: met snoeischaar, zaag en een of ander elektrisch ding waar je 'snel' mee kunt zagen.
Wat wil je eigenlijk gesnoeid hebben? Dat was de eerste vraag. Nou goed, ik geef dus een paar aanwijzingen in de trant van 'daar kan wel wat af'  en die mag wel tot op de grond afgezaagd worden, en die mag ook wel een stukje kleiner.... Misschien dat ik dan weer eens fatsoenlijk op de straat kan kijken... Maarre... ik ga eerst boodschappen doen hoor! Succes in de tuin!
Nou, ze hebben echt hard gewerkt!! Mèèèènnnnn!! Toen ik terug kwam (ongeveer 1,5 uur later) zag ik op de stoep voor ons huis een aanhangwagen staan vol met snoeihout! Ja en dan bedoel ik dus ook ECHT vol!! Met 'n kop d'r op! 
Ja, dat was nou ook weer niet helemaal mijn insteek... Maar ja, ze hebben alles netjes afgevoerd en het resultaat is dus gewoon: een grotere tuin! Ja, zegt mijn man, nu ben ik voortaan natuurlijk wel een halve dag langer in die tuin aan het werk.... Ik ben een en al vraagteken.... Ja, nu zie ik meer grond en dus ook meer onkruid!! Ach, zeg ik, in de winter groeit onkruid haast niet.
Zo waren we toch weer eensgezind blij dat de tuin 'vergroot' is.

En jullie, hebben jullie nog iets leuks gedaan?
Groetjes,
Marian.

P.S. De foto van de trekker heb ik van internet geplukt. Jammer genoeg ben ik vergeten een echte foto te maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)