vrijdag 29 november 2013

Patroon "kabbelende golfjes" en nieuw project

De col voor manlief is af, hij zit netjes ingepakt voor 5 december... Benieuwd wat hij ervan vindt. Gister had hij 'last van de wind achter m'n jas' en had toen zijn hoofdband maar als col gebruikt. Ik heb lekker niks gezegd, alleen maar dat dat ook een oplossing was.... Stiekem lachte ik in m'n vuistje...
Het kleed voor moeders zit inmiddels ook netjes verpakt op 5 december te wachten...
Ja, ja, het wordt nu toch heus menes... Voor de anderen ga ik niet zo creatief zijn hoor.... geen tijd meer!




Toen ik garen haalde voor de col van manlief was ik wat erg enthousiast met inkopen... Maar terugbrengen doe je toch niet? Daar zoek je dan weer een andere bestemming voor! Nou, die heb ik gevonden!! Kijk eens?


Wat betreft de lapjesdeken die vordert ook gestaag. Ik heb nog een aantal liggen die ik nog niet geblogd heb, maar deze keer weer een geleend patroontje (ik was eerlijk gezegd aan de deken van Elizabeth begonnen, maar toen kwam ik op het idee om er ook wat van mezelf doorheen te mixen, vandaar dat er ook wel patroontjes van anderen in mijn lapjesdeken komen!) van Busy Bessy Creatief.

Zij heeft het 'kabbelende golfjes' genoemd.


De beschrijving vind je hier
Het was een van mijn eerste blokken en toen was ik er nog niet over uit of ik wel door zou gaan, omdat het breder werd dan bij haar.... 




Maar ik heb 'm toch maar gehouden en zie wel hoe het uit gaat pakken als alles aan elkaar komt.....




Nou, dus jullie weten waarschijnlijk wel waar ik me dit weekend mee bezig ga houden? Gelukkig heb ik genoeg projecten op de rails staan zodat ik best wel kan afwisselen.... 

Trouwens, ik bedenk net dat ik morgen weer moet coachen bij de competitie volleybal van onze dochter... Pfft, weer een hele morgen weg.... Nou ja, als ze er maar plezier in hebben, toch?

En jullie? Nog plannen voor dit weekend? Het buitengebeuren zal allemaal niet veel soeps worden denk ik, mocht je plannen in die richting hebben. Volgens mij wordt het een NAT weekend.... Niks aan, maar gelukkig hebben we het weer niet zelf in de hand. Dat zou nog meer gemopper geven onder de mensen.

Tot later!
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)