donderdag 7 november 2013

Breipatronen (1)

Het is werkelijk ongelukkig met mij hoor! Ik moet daar toch eens wat aan doen!! Het helpt niet als ik mezelf nu vermanend toespreek, dat heb ik al talloze malen gedaan.... Ik heb gewoon een afwijking wat dat betreft.... 
Vanmiddag moest ik noodgedwongen een halve middag bij de tandarts doorbrengen.... Gelukkig in de wachtkamer!! Ik mocht als chauffeur fungeren voor mijn zoon.... Hij is 14 jaar en had voor het eerst in zijn leven gaatjes!! Een afspraak van 1,5 uur zo'n beetje... Gaatjes vullen, tandsteen verwijderen, en weet ik wat ze allemaal nog meer met zo'n jongen uitspoken.... ?? Heb het geduldig af zitten wachten...
De bladen die daar liggen had ik in een mum van tijd bekeken... die boeien me meestal niet zo... 
Maar ik was wel voorbereid op pad gegaan!! Misschien niet helemaal goed voorbereid, misschien had ik het anders aan moeten pakken... In ieder geval had ik zeker wat anders in mijn tas moeten stoppen!!
Ik had nl. van de week een nieuw boekje gescoord...
Tja, en dat bedoel ik dus met dat het zo ongelukkig is met mij... Als ik een nieuw patronenboekje heb dan MOET daar eerst iets van uitgeprobeerd worden..... 

En dat was natuurlijk eigenlijk het verkeerde van deze middag... Ik had DAT boekje, breinaalden en garen in m'n tas gestopt.....
Beter had ik de rand van het moederproject mee kunnen nemen, maar daar ben ik nu echt een beetje zat van!! Moet nog 1,5 rand haken en aanzetten, spannen en dan is ie af...
Maar die laatste loodjes wegen ZOOOOOO ZWAAR!!!!!
Wat vinden jullie? Is het een ernstige afwijking? Ik vind het gewoon een stom iets van mezelf!! Maar ik kan het ook nooit laten!! 
Maar ik beloof jullie: morgen ga ik weer braaf verder met mijn 'moeder-project'....

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)