woensdag 13 november 2013

Draadjes en een logee

O, o, was ik net lekker bezig gister wel te verstaan dan hè, want het is nu nog zooooo vroeg!! Gaat de telefoon! Nou ja, naald uit m'n mond, schaar op de grond, en opnemen natuurlijk. Niks bijzonders. Nee, dat is het ook niet, maar ik was zo DRUK!!! En raad eens wie het was?? Moeders!! Ze wilde graag een dagje komen!! Graag van donderdagmiddag tot vrijdagmiddag!! Ze woont hier zo'n 150 km vandaan en kan dus niet zomaar effe op de koffie komen, maar dat wisten jullie geloof ik al....
Helemaal prima en gezellig natuurlijk, maar ze belde net een paar dagen te vroeg!! Want jullie snappen natuurlijk al waar ik zo druk mee was/ben!! Precies: mijn moeder-project! 

Ik ben nu echt bezig met de laatste draadjes af te hechten -misschien lukt dat zelfs vanmorgen tussen de bedrijven door nog wel even-, en dan moet ie nog lekker op de grond..... Pffft, ik zie me al zitten alle puntjes vaststeken... dan natspuiten.... nou, ik geloof dat ik dat maar met een natte handdoek doe... Heb ik eens bij Elizabeth gelezen, die deed haar blokjes tussen twee natte vaatdoeken... Nu past het bij mij niet tussen twee vaatdoeken, maar misschien is strandlakens ook een optie....
Kijk en dat had ik nu deze week nog even willen doen, want ze had in de planning om volgende week te komen!!
Komt me dat nu effe slecht uit.... Nee hoor, moeders is welkom! Moet ik maar sneller zijn, dan had ik het al laaaaaaannnnngggg afgehad.
Nou, dat was het weer even voor vandaag... Ga  nu als een speer aan mijn huishoudelijke taken aan de gang, nog even wat lekkers halen bij de bakker -als moeder komt is dat geoorloofd hè? en maatje 38 pas ik al jaaaaaren niet meer-, koffie drinken met puberzoon (heeft geen school vandaag, hoe het altijd allemaal kan is mij meestal een raadsel) ondertussen draadjes afhechten, enz. enz. enz. Dat willen jullie vast allemaal niet eens weten.
Lieve schatten ik ga er gauw mee stoppen, anders ga ik 'zwammen'.....
Lieve groet,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)