maandag 25 november 2013

Kerstkleedje

Ik vond de gehaakte sjaal die Corrie in oktober op haar blog plaatste zo mooi dat ik het patroontje eens uitprobeerde met een bolletje katoen dat ik nog had liggen....
De bedoeling was om er 1 blok van te haken en dan de rand er ook nog eens omheen te haken.
Echter.... mijn draad was op en om halverwege de rand met een andere kleur te beginnen vond ik niets, dus laat ik het hierbij.
Wel weet ik dat ik er nog meer van ga maken, waarschijnlijk niet meer in het groen
en die dan met kerst (4 of 6 blokken aan elkaar) als placemats onder de borden ga leggen of zo... 
Weet nog niet precies hoe of wat, maar wel dat er nog meer blokken van gehaakt gaan worden.


Ik moet 'm nog even netjes opstrijken en zo, maar vond 'm zo leuk geslaagd dat ik het alvast op mijn blog plaatste.... Jullie mochten eens denken dat ik alleen maar blokken voor mijn lapjesdeken aan het breien was.... ;-)


Corrie, bedankt voor je patroontje!!


Fijne dag nog.

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)