vrijdag 1 november 2013

Kijk eens......

Kijk eens wat ik gister kreeg..... van Ilona?

Ik had 'm zo maar in de vakantie gewonnen, de give away....

Gister ben ik een lekkere lange dag bij mijn moeder geweest... Heerlijk! Ik kreeg gewoon weer een beetje het gevoel van 'thuiskind'... Lekker vertroeteld met koffie, die je dan eens een keer niet zelf in hoeft te schenken, lekkere broodjes van de warme bakker, een warme maaltijd die je niet zelf hoeft klaar te maken, en dan ook nog eens gewoon GEZELLIGHEID, AANDACHT voor elkaar, samen lachen, samen huilen, LUISTEREN naar elkaar en...... een hele portie LIEFDE!!! Zonder dat kan toch niemand? De dag was gewoon veel te kort!!! 
En altijd als ik weer wegga zeggen we: we moeten dit VEEL vaker doen!! Nu hebben we elkaar nog! Maar meestal blijft het bij goede voornemens... We wonen ook veeeeel te ver van elkaar vandaan om elke week zo'n dag te organiseren. Trouwens, misschien zou ik er dan ook wel niet zo van genieten als ik nu doe!!
Altijd als ik bij mijn moeder ben lopen we het huis even door. Ze wil altijd wel wat opruimen maar kan nooit goed beslissen wat ze dan wel weg zal doen.... Meestal ga ik niet met lege handen naar huis, want dan heeft ze wel iets wat ze dan weg wil doen wat ik eigenlijk wel heel leuk vind...
Nou meid, dan neem je het toch gewoon mee! Als je het zat ben kun jij het dan altijd nog voor me wegdoen! Deze keer kwam ik dus thuis met dit bloementafeltje. Mooi toch?






Ondertussen heb ik gister natuurlijk niets aan haar project kunnen doen...

Maar, het vordert gestaag....

De rand schiet ook al aardig op, gelukkig....
We blijven gewoon volhouden!!
Ik hoop er dit weekend een 'flinke ruk' aan te geven.

En, wat gaan jullie dit weekend doen?

Lieve groet,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)