woensdag 20 november 2013

Vordering O.H.W.-tjes

Ja, ik had nog een paar O.H.W.tjes (onder handen werken) liggen. Maar ze keken me de hele tijd aan.... Nu het buiten toch echt koud begint te worden heb ik mezelf ernstig toegesproken en gezegd dat het neon-project nu toch echt eerst aan de beurt was...
Dus de sjaal onder het stof opgediept, eens uitgeschud en nog eens kritisch bekeken.

Nee, het was toch niet helemaal wat ik voor ogen had. Bovendien had ik de opmerking al gekregen -van dochterlief- dat het wel LEUK was, maar zou die ook WARM zijn mam? Tja, daar had ze een punt. Maar wat nu? Ik was al 80 cm onderweg... Maar ja, als het niet helemaal is wat het moet zijn komt ie weer onderin het handschoenen/sjalenmandje te liggen. En dat vind ik nou ook weer jammer van m'n noeste arbeid.
Dus... ratsiekiedee..... uithalen maar. Dat was zo gebeurd, maar toen?
Mam, zo'n ronde sjaal, dat hebben ze op school ook heeeeeel veel...
Ronde sjaal? Het duurde even voor het bij me begon te dagen. Ze bedoelt dus gewoon een kol!
Oké, dan een kol... en ja hoor... even googelen en je hebt zo een 'snel klaar' patroon te pakken. ((klik hier)

Ik moet zeggen: het schiet inderdaad lekker op! 










Maar foto's maken van neonkleuren bij avondlicht is niet echt een goed idee zie ik wel....


Als ie echt af is volgt er een bij daglicht.

Fijne avond verder!
Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)