vrijdag 13 juni 2014

Weg in eigen land

Gister ben ik met de organisatie waar ik vrijwilligerswerk doe een dagje weg geweest.
Het was super gezellig en we hadden stralend weer voor zo'n dag.
Moe maar voldaan kwam ik 's avonds thuis!!
Geen creatieve dag wat betreft handwerken, maar wel creatief!!
Ik geniet nog even na....

We begonnen met een rondvaart
Zagen onderweg veel moois... en onze stuurman vertelde veel over de natuur.....



Na een uur waren we weer terug
dronken een kop koffie met een plak krentenbrood en gingen naar het Bakkerijmuseum (in Hattem)

mooi plaatsje om door te lopen...

Na uitleg van een bakker mochten we zelf een creatief broodje in elkaar flansen...


dit was mijn creatie....



daarna ging alles op een grote bakplaat in de oven en hadden we een poosje 'vrij winkelen in Hattem'..



We bezochten een heel leuk winkeltje waar ze zelf de heerlijkste en mooiste bonbons maken


Natuurlijk ben ik ook voor de verleiding bezweken en kocht een paar heerlijke bonbons...



Bijna te mooi om op te eten, vinden jullie ook niet??

Daarna was het tijd om ons bakproduct op te halen.....
en zo kwam mijn broodje uit de oven!! En het róók me daar toch lekker!!!!

Toen was het tijd voor patat mèt en waren we om 7 uur weer op de thuisbasis!!
Iedereen heeft een heerlijk ontspannende dag gehad waar we allemaal met veel plezier op terug kijken!

De chocola heb ik thuis goed veilig gesteld, want die moeten nog wachten tot zondag!! Dan is het onze trouwdag en vind ik het leuk om iets bijzonders te kunnen  presenteren!!

Kortom, als iemand nog iets zoekt voor een dagje uit dan kan ik een bezoek aan Hattem echt aanbevelen!!

En dan nu maar eens aan de haak!! Oh nee, ik moet misschien wel wat in huis doen na zo'n dag weg? Ach, even met de stofzuiger en dan lijkt het ook al weer heeeeeeeel netjes!! Alle rondslingerende rommel wegwerken en dan weet niemand dat ik geen 'vrijdag' in mijn huis heb gehouden, toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)