woensdag 18 juni 2014

Mijn brei-deken

Allereerst lieve mensen heel erg bedankt voor alle fijne reacties van gister!!!
Dat doet me altijd zo'n goed!! Ik ben er gewoon een beetje van opgepept. Ik zal alle raadgevingen eens in overweging nemen en er uit pikken wat ik denk dat bij mij (en mijn moeder) past!
Nogmaals dank lieve mensen! Ik was er echt een beetje ontroerd van... zulke lieve reacties!! Waar heb ik dat toch aan verdiend?

Vandaag gaat het wel weer wat beter wat betreft de zin en geen zin hebben in de dingen.....

Een poosje terug liet ik jullie mijn deken zien die ik 'meebrei' met de FB groep van Aletta's Knitting.
Vandaag wil ik jullie even mijn laatste update laten zien. Ik ben al bij week 16 terwijl de groep bij week 20 is..... Maar ik brei 'm in mijn eigen tempo.
Dit is tie in zijn geheel....
De 'zeemansbobbel' (rose) kostte me nog wel even zweten maar toen ik 'm door had vond ik 'm super!! Ga ik denk ik ook nog wel in mijn eigen lapjesdeken verwerken... Dus dames die nog meebreien met mijn lapjes!! Dan weten jullie dat vast!!!
Over de kleurkeuze, die ik eerst niet zo denderend vond, ben ik nu eigenlijk best tevreden.
Hier nog even een foto van dichtbij.....
En hier ben ik nu. Deze steek heb ik zelf ook in mijn lapjesdeken! Ik moet zeggen dat hij van dit garen (stylecraft) fijner breit als van het garen dat ik voor mijn lapjes gebruik... (action).

Nou, dat was het weer voor vandaag!

Tot een volgende keer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)