zaterdag 7 juni 2014

Mijn kleur buiten...

Vandaag is het gewoon genieten van de heerlijke temperaturen....
We zijn veel buiten....
Net keek ik eens in mijn tuintje rond, en constateerde dat ik toch vaak dezelfde kleur kies voor mijn bloeiende planten.....
 De hosta is paars.....
Rechts boven weet ik niet hoe heet, maar ook paarsig...
En dan, rechtsonder, de skimmia ook in dezelfde tint....

Maar ook
de iets lichtere variant schijn ik mooi te vinden....
De geranium in de aardappelemmer is fel roze....
En na een inspectie tussen mijn hortensia (een overblijvertje van binnen) ontdekte ik dezelfde kleur.....

Valt jullie soms ook in eens zulke dingen op?
Ik vond het wel een grappige ontdekking en wilde hem even met jullie delen....

Trouwens ik het een oplossing gevonden voor 'rollende bolletjes garen' over het terras: doe een boterhamzakje om je bol heen, bind hem dicht met van die witte ijzertjes die altijd bij de rolletjes zitten als je boterhamzakjes koopt, draad er uit en hupsa, je bol blijft netjes op de plaats en je garen blijft zandvrij!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)