woensdag 4 juni 2014

Vierkant filethaken (2)

Nog even een vervolg op mijn vorig blogje....
Ik was dus heel benieuwd hoe mijn projectje onder die theedoek vandaan zou komen..... Gister had ik daar geen tijd voor, want toen ben ik een dagje naar moeders geweest... En druk dat we het hadden!!
Ik heb geloof ik al eens gezegd dat mijn moeders gezondheid achteruit gaat en dat dit best wel zorgen geeft. Soms lijken die zorgen moeilijk te dragen omdat je gewoon voor de feeling te ver uit elkaar zit. Je kan niet zo maar even om de hoek kijken hoe het gaat.....
Nou, ik vond het dus -weer- tegenvallen. Ze kan nu echt haast niet meer lopen, maar we hopen dat ze een nieuwe heup kan krijgen en dat het daarna beter mag gaan. Dat is afwachten natuurlijk ook al omdat ze zwaar astma heeft en reuma... Bovendien is haar rug ook niet al te, dus .... al met al weer een moeilijke tijd...
Gelukkig hebben we wel wat dingetjes kunnen regelen en zo, dus dat geeft voor mam wel wat rust in haar hoofd. En eigenlijk is het altijd knotsgezellig als ik een dagje over ben!! De dag is altijd zó om en moet ik weer terug naar Twente.... 

Maar goed, mijn kleedje....
Ik ben toch niet al te secuur geweest waarschijnlijk met spelden steken, want je kunt aan de zijkanten zien waar ze hebben gezeten. Maar..... het is wèl plat!!!! Eerlijk gezegd valt het me nog heel erg mee!
Ik heb een tafeltje wat niet meer zo denderend er uit ziet.....
Maar ja, het staat dan ook al zo'n 19 jaar in onze kamer....
En dus vond ik het tijd worden om dat ding òf weg te doen, òf te schilderen, òf er een kleedje overheen te draperen.....
Nou, wat vinden jullie? Valt nog niet eens zo heel hard tegen hè? 
Hoe lang ik het laat liggen weet ik niet, want eigenlijk is het natuurlijk niet helemaal goed!!! Ik had in het hart anders moeten starten!! Ik denk dat ik het nu wel weet: ik had 12 lossen op moeten zetten en dan IN de steken stokjes moeten haken (de 1e toer dus). Waarschijnlijk was het dan meer vierkant geworden....

Ik ben trouwens niet met lege handen naar huis gegaan....
Deze stond op de nominatie om naar de kringloop gebracht te worden.... Nou ja, de kap is natuurlijk ook niet mooi meer, beetje oubollig zal maar zeggen... maar de voet vind ik wel mooi en past ook bij een andere lamp die ik al heb....
Dat betekent dus weer een goede smoes voor het bezoeken van kringloopwinkels....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)