dinsdag 24 juni 2014

Even bijpraten...

Voor mijn gevoel heb ik al lang niet meer geblogd....
In werkelijkheid valt het allemaal reuze mee.....

Ik heb jullie al eindeloos 'doorgezaagd' over mijn schouderwarmer die eerst voor 4 personen was en daarna maar niet echt opschoot.... Gelukkig is het klusje nu op een oor na (2 knopen) geklaard!
Jullie zie wel dat ie nog niet helemaal af is.... Er hangen hier en daar nog een paar draadjes die weggewerkt moeten worden en er moeten nog even knopen op..... Ik mag er wel mee opschieten als ik dat ding donderdag wil dragen.... Maar op de een of andere manier is het mijn ding niet echt meer.... Heb er geen klik mee.... Maar een ander alternatief is er ook niet, dus hup, die knopen even aannaaien en de draadjes wegwerken..... 

Verder heb ik voor onze dochter haar outfit nog even gecompleteerd....
Dat was zo leuk om te doen!! Ze heeft een donkerblauw rokje met een groen jasje en shirtje met een vleugje wit.... Hoe ik aan het patroontje ben gekomen weet ik niet, maar mijn beschrijving komt van "Evelyn Holland". Het is dus geen eigen creatie, maar nagemaakt....

Verder hebben we vrijdag heel gezellig gegeten.... in een landelijk spulletje.....
Hier had ik uitzicht op.... Ik heb me verwonderd over de grootte van het geheel.... En dan allemaal kruissteekjes hè? Ik vind het een kunstwerk!!

Dit stond ook in de buurt van onze tafel..... Die bedstee nodigde best wel uit om er even in te gaan liggen......
En buiten was het ook al zo mooi...... Als het mooi weer is lijkt het me heerlijk om hier eens gezellig te gaan zitten.....

Nou mensen, ik heb jullie weer bijgekletst. Nu moet er toch nog iets anders worden gedaan dan achter de computer te zitten!!! 
Morgen wordt heel spannend! En dan -wat een tegenstelling hè- donderdag een hele dag bruiloft.....
Zucht.... Kalm blijven Marian!! Proberen het allemaal over te geven!! Maar het is en blijft moeilijk.
Wij willen zo graag zelf alles in onze handen hebben, terwijl we kunnen weten dat het veel beter is om alles over te geven in de handen van die Ene die alles weet! Hij weet gewoon wat het beste voor ons is. En gister hebben mama en ik daar nog een heel fijn gesprek over gehad!!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)