maandag 9 juni 2014

Pinksteren

Ondanks dat ik me had voorgenomen om niet te bloggen dit lange weekend, kan ik het natuurlijk niet laten!!! Ik moest natuurlijk vandaag effe op blogland kijken... 

Nou, ik zal het niet te lang maken vandaag!!

We zijn met het gezin even weggeweest....
Vandaag vond ik het dus weer wel erg leuk dat ik in Twente woon...
Ik heb nl. soms wel eens last van heimwee naar de weilanden met de sloten en de koeien....

Kijk maar mee wat we vandaag zagen:












De plaatselijke imker stond er ook nog....

Dochterlief wilde eigenlijk nog wel blijven....
Onderweg (we waren met de auto) riep ik in eens heel hard STOP!!!!!!!!
Want kijk eens.....
Daar kun je toch niet zo maar voorbij rijden???





Ik had even geen zin om de foto's te bewerken, dus vandaar de lange serie saaie foto's....

Van het schapen scheren heb ik zelfs nog een kort videotje, alleen weet ik niet of tie doet....




De onweersbui is hier weer over, de zon schijnt, dus dat wordt vandaag weer heerlijk BBQ-en!!

Tot later allemaal!!!!!

Enne... de vriendschapsverzoeken op FB zie ik echt wel hoor, maar ik ben nog 'in vergadering' met mezelf of ik dit ga doen of niet. Want het is òf allemaal, òf niemand. En ik ben geen FB-fan, dus ik denk dat ik naar 'nee' ga overhellen. Niet dat ik het niet waardeer dat jullie me willen volgen, maar ik vind blogland gewoon leuker!!!
Jullie horen er in een ander berichtje nog meer over!!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)