maandag 20 januari 2014

Internetloos en vraag om advies!!

Weten jullie wel hoe vaak we op een dag internet gebruiken? Nou, ik ook niet hoor, maar je merkt pas hoe vaak je internet gebruikt als je het niet hebt!!

We hebben het weekendje wel gehad moet ik zeggen!!

Zaterdagmorgen begon het al. Manlief gaat nog wel eens fietsen met gehandicapten uit onze kerkelijke gemeente. Zo ook zaterdag. Schitterend weer, dus wat let hem? Puberzoon en dochter wilden ook wel mee, dus moeders had het rijk een poosje alleen. Heerlijk toch? Dat zijn voor mij 'genietmomentjes'.... Had ik er maar meer van genoten, want de pret duurde slechts kort.
Al snel kwam de familie terug.... Dochterlief onder het bloed... het leek gelukkig erger dan het werkelijk was, maar toch! Ze zijn met de sturen in elkaar geraakt en "de hele optocht (hier citeer ik mijn zoon) lag gebroederlijk naast elkaar op de grond te spartelen"..... Fietsen kapot.... Het vervelendste was nog dat de tandem, die gebruikt wordt om met gehandicapten te gaan fietsen, flink beschadigd is. Zelfs het zadel was er af!! Hoef je niet te vragen!! Dochterlief een flinke buil en schaafwonden op het hoofd, plus een stuk beugel dat verschoven is..... Nou, dat vergt natuurlijk wel wat incasseringsvermogen van moeder... Snel onder de douche, kleren in de wasmachine... Geluk bij ongeluk dat ze alleen maar vies waren en er geen jassen of zo kapot zijn! Daarna wond verzorgen en kind op de bank installeren met een luisterboek....

's Middags wil ik eens lekker op blogland rondsurfen.... geen internet! Ach, straks nog maar eens proberen... Maar straks bleef straks... en straks.... en straks..... Nu hebben we geluk dat we op zondag geen computer gebruiken, maar anders was het gemopper helemaal niet van de lucht geweest!!

Vanmorgen eerst maar eens naar onze aanbieder gebeld. Ja, dan moet je ook nog wel een beetje geduld hebben.... Ik geloof dat ik 20 minuten in de wacht heb gestaan!! Hoezo: geduld is een schone zaak? Maar goed, de beste man kon me ook niet verder helpen dan door het advies te geven om alle stekkers goed na te kijken en opnieuw op te starten... Daar wacht je dan 20 minuten op!! Dat had ik zelf ook al bedacht en misschien wel 20 keer gedaan....
Maar wat schetst mijn verbazing, zo halverwege de morgen? Ik had weer internet!!
Gelijk even op blogland rondsnuffelen... De nieuwste berichtjes lezen.....

Maar het volgende probleem is er al weer!!
Ik zie dat er ergens iets is misgegaan met mijn instellingen.... Er kunnen geen reacties meer onder mijn blogberichten geplaatst worden. En dat vind ik SUPER jammer natuurlijk!!
Vooral op mijn vorige blog heb ik veel nuttige tips gekregen waar ik dit weekend veel mee heb gedaan.

Ik vroeg om advies voor mijn hexagonkleed.....
Nou, die heb ik gekregen!! Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken. Het heeft in de volgende probeersels geresulteerd:
Eerst maar eens geprobeerd met mijn eigen bedenksel:
rood omhaken en geel aan elkaar zetten

Nou, dat was niet wat ik dus mooi vond.... En het aan elkaar haken gaat 'm ook niet worden, veel te bobbelig.... Deze is alweer uit elkaar gehaald en naar het land der fabelen verzonden.....

Poging 2:
Met taupe omhaken en aan elkaar naaien
met enkele draad aan elkaar genaaid

met dubbele draad aan elkaar genaaid
Het resultaat was wel dat het kleed mooi plat ligt.....

Poging 3:

Met geel omhaken en een enkele draad aan elkaar naaien



Wat vinden jullie het mooist?

Of zijn er nog andere tips?



Hoor het graag!!

En please.... is er iemand die me kan zeggen hoe ik het probleem met de reacties kan oplossen?

Alvast bedankt!! xx

Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)