donderdag 30 januari 2014

Na 15 jaar......

Heel vaak zag ik het 'randje per week' op de diverse blogs voorbijkomen.... Tja, borduren.... heb ik vroeger heel veel gedaan.... Maar omdat mijn ogen niet heel erg goed zijn en ik een vrij sterke bril draag werd dat minder en minder en minder en minder en tenslotte werd er gewoon niet meer geborduurd. Maar het bleef toch leuk!!
Randje per week bepaalde mij er weer eens bij hoe leuk borduren eigenlijk kan zijn!! Het bleef maar in mijn gedachten ronddwalen... leuk toch, dat randje.... Zou ik het weer eens gaan proberen?
Nou, lang getwijfeld dus, maar uiteindelijk gedacht: bestel die spulletjes nu gewoon, probeer het en zie wel of je het nog kunt!!
En zie hier mijn eerste wankele schreden op het borduurpad....
Het is nl. zeker 15 jaar geleden dat ik geborduurd heb!! Het laatste borduurwerk dateert van de zwangerschap van puberzoon!!
Het randje per week gaat me natuurlijk nooit lukken, want ik moet borduren bij goed daglicht (een loep met lamplicht staat bovenaan mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag, want donker haak en breiwerk geeft ook best wel eens problemen....), maar ik bewaar alle randjes en misschien is het over een jaar of 2 wel klaar....

Het geeft me gewoon een kick dat ik het weer probeer!!

Wat vinden jullie van m'n kleurtjes?
Het ecru valt wel tegen om te borduren, en het komt ook niet zo goed uit op de stof..... Daarom heb ik er een paar donkere kleuren bijgezocht... ik denk alleen niet dat ik al die kleuren ga gebruiken, dan wordt het zo'n bont geheel....

Maar de eerste 10 kruisjes zijn weer gezet!!

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)