dinsdag 21 januari 2014

Snel snel...

Kennen jullie dat?
"Waarom bewáár je toch al die potjes?"
"Wat wíl je toch met die pruttel?"
Nou het kwam me vandaag weer eens goed van pas dat ik nogal potjes-bewaarderig ben aangelegd....

Vanmorgen moest ik met dochterlief naar de ortho omdat ze zaterdag zo gevallen was en er van alles los zat aan de beugel..... Gelukkig is alles weer gerepareerd en is er geen echte schade geconstateerd. Ook knapt ze zelf weer best op.


Op de terugweg naar huis kwam ze tot de ontstellende ontdekking: ik heb vanavond vereniging en ze zijn één of ander project gestart en daarom moeten we vanavond allemaal iets meebrengen... boodschappen of iets anders om te verkopen..... Heeft u nog wat?


Nou, naar de winkel moet ik nog vandaag, dus een lekkere cake kan wel in de winkelmand... Maar ja, alleen zo'n cake kon de goedkeuring niet wegdragen.... Kun je niet iets van je wolletjes snel maken?


Denk.... denk.... denk.....


Oh ja wel.

Zoeken in mijn voorraad van potjes vond ik nog een leuk formaat.
Even omhaken, snoepjes er in, straks even mooi inpakken met folie en een fleurige strik er om.... Nou, dat kan er mee door, vinden jullie niet?

Dochter blij, moeders weer even iets anders dan huishouden..... Vind ik helemaal verschrikkelijk, dat begrijpen jullie wel hè?
Het vervelendste vind ik altijd dat het op zo'n laat moment komt! Anders had ik nog wel iets anders er bij kunnen fabrieken.... Nu ontbreekt me helaas de tijd.
Vandaar ook even een snel snel blogje.... Ga gauw verder.

Op mijn andere blogbericht van gister hoop ik nog uitgebreid terug te komen.

So long!

Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)