zaterdag 25 januari 2014

Tasje

Gisteravond heb ik me op een nieuw exemplaar tasje gestort, want ik weet dat er binnenkort nog een paar feestjes aankomen
en het 'snel snel' is niet iets wat ik iedere week kan gebruiken.... Al zeg ik het zelf, deze vind ik ook wel aardig geworden...
Er zit een heel bolletje katoen in en een restje geel....

Het randje was een probeersel maar vind ik redelijk 'uit de verf' gekomen.

De tasjes voor het feestje van gisteren zijn allebei klaar en al weer weg.... Het tweede tasje was gelukkig ook ruim op tijd af...
Inmiddels is het feestje voorbij en zijn de cadeautjes in de smaak gevallen....





Van mijn voorgenomen planning is deze week niet veel terecht gekomen, maar ik heb toch wel een voldaan gevoel over deze week, op creatief gebied.....


Volgende week maar eens denken om mijn eigen 'rommelpotje' van een jasje te voorzien...... Is zo'n lekker tussendoorklusje....

Straks ga ik lekker verder met mijn crochet along.... Heb er zin in.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)