vrijdag 10 januari 2014

Patroon "Eikeltjes" en "Golvende blokjes"

Voor ik nu verder ga met mijn 'eigen' dingetjes vind ik dat ik eerst 'schoon schip' moet maken....

Bij het ordenen -gister heb ik bijna de hele avond aan m'n lapjesdeken gewerkt- van mijn deken kwam ik tot de ontdekking dat ik op mijn blog niet helemaal 'bij' was met het plaatsen van de patroontjes.....
Nu heb ik deze week nog een lapje gebreid, het is inmiddels droog, en normaal zou ik dat nu plaatsen, maar daar wacht ik nog even mee nu, anders wordt het zo veel 'lapjesdeken'....

Ik heb nl, nog 2 lapjes liggen die ik al een tijd terug gebreid heb, maar dus nog niet heb geplaatst.

Hier komt de 1e!



Nu ik 'm weer zie vind ik het heel erg op mijn patroontje 'schoven' lijken, maar ja... in een hele deken zal het niet opvallen....

Als je 'm inzoomt lijkt het ook wel een beetje op eikeltjes.... en het patroon kun je weer vinden op het blog van Elizabeth


En dan hier nummer 2:


De beschrijving van het patroon vind je HIER

Dit is echt zo'n lapje dat je snel even tussendoor breit....

Veel plezier er maar weer mee!!

Vandaag hoop ik nog een berichtje te schrijven waarin ik verder vertel over mijn bezigheden deze week... Phoe hé, ik heb me daar toch een productieve week gehad!! Als dat de trendsetter voor 2014 is moet ik m'n borst maar natmaken.....

Enne... ik ben benieuwd naar de volgende toeren van de crochet along...... Die twee toeren die nu al bijna een week daar zo maar liggen.... Dat vraagt toch om voortgang?

Groetjes,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)