dinsdag 14 januari 2014

Crochet along 2014 (2)

En dan zal ik nu ook mijn vorderingen van "DE DEKEN" maar eens laten zien....

Eigenlijk is 2 of 3 toeren per week best wel weinig.... Als je er eenmaal mee aan het haken bent wil je gewoon verder.. Tenminste, zo vergaat het mij.
Ik heb gewoon de steken opgezet die in het patroon worden aangegeven, alleen wordt mijn deken dan zo rond de 100 cm breed.... Vind ik ook wel een mooi maatje... Ook al omdat ik niet goed weet hoe lang hij gaat worden.




Maar, ik heb besloten gewoon netjes elke week het blogbericht van Terray af te wachten voor ik weer verder ga.Dat geeft me ook de gelegenheid om verder te gaan met mijn andere 'onder-handen-werkjes'.......

Ik ben eigenlijk best tevreden over m'n kleurkeuze... Het was een beetje een gok, want het zijn niet echt helemaal mijn kleurtjes..... abrikoos... mwah, niet echt mijn kleur..... en dat groen is ook niet echt mijn ding, maar ik denk dat het als geheel wel mooi wordt.

Ik heb al veel dekens in wording voorbij zien komen en ze zijn allemaal bijzonder. Hetzelfde patroon, ieder weer anders. Sommigen zullen er hun eigen(wijze) draai aan geven, anderen zullen het patroon exact volgen.
Zelf weet ik nog niet wat ik zal gaan doen. Mijn bedoeling is in ieder geval het patroon te volgen, maar als het me te ingewikkeld word kan het zijn dat ik 'patroon Marian' ga volgen.... En wat dát voor eindresultaat gaat geven........ Wie zal het zeggen!!                         

Tot later!
Groetjes,                   
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)