dinsdag 14 januari 2014

Blij !!!

Met recht heb ik boven dit bericht gezet: BLIJ en zeker minstens 3 uitroeptekens waard! Oh, hoe blij kan een mens soms zijn of worden......
Voor de fervente breisters onder ons, zij zullen begrijpen hoe blij ik ben!

Toen ik het boek doorbladerde kon ik niets anders zeggen dan: prachtig! super de super de super!!
Nou, ben ik dan blij of niet?

Een boek vol ideetjes en mooie patronen... pffft... nu maar gauw wegleggen..... Ik wilde gaan haken, toch? Of zal ik van idee veranderen?

Rond de jaarwisseling had ik van die en gene een kleine gift ontvangen en zo kon ik mij dit boek voor een kleine eigen bijdrage aanschaffen. Het stond al een hele tijd bovenaan mijn wensenlijst...

Dames die meedoen met de lapjesdeken..... ik denk dat hij nog laaaang niet af is......
Zo veel inspiratie dat in dit boek zit.........

Een blijde groet,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)