vrijdag 10 januari 2014

Superweek

Het was deze week echt een superweek voor wat betreft mijn creatieve dingetjes!! Alles liep als een trein.... Zou het dan toch helpen om een 'prioriteitenlijstje' te maken? Ik denk het wel.....
Ik ga proberen dit volgende week weer te doen, alleen zal er dan niet zo heel veel uit mijn handen komen omdat die week ook al aardig volgepland is met andere dingetjes.... vrijwilligerswerk, bezoekje van mijn moeder.... ach, je kent dat wel. Vandaar dat ik superblij ben dat het deze week zo lekker liep!


 Maar...... in huis heb ik dus niet zo heel veel gedaan. Vind het zelf een beetje rommelig... Daar moet vandaag verandering in komen. Hoewel.... als ik dit zo lees..... ik weet niet wat ik ga doen..... ?? !! uhhh... Toch maar een beetje orde scheppen in de chaos.....

Gisteravond heb ik mij bezig gehouden met het bedenken en uitproberen van nieuwe patroontjes voor mijn lapjesdeken.

Daar wil ik nu toch eens een serieuze ruk aan geven. Anders wordt het een eindeloos durend project. En daar heb ik geen zin in. Overigens borrel ik van de ideetjes voor lapjes... Dus voor de dames die 'mee breien'...... let op! ik ben nog lang niet aan het eind. Zijn er eigenlijk wel dames die mee breien? Ik zou het leuk vinden als jullie me daar iets over vertelden en eventueel lieten zien!!

Ik weet eigenlijk nog niet goed hoe groot ik de deken wil maken, dus voorlopig ga ik nog even door. Alleen heb ik wel in mijn achterhoofd het probleem van Elizabeth, zij vindt het zo'n 'crime' met het breien van de rand... Tja, dat is natuurlijk nog wel iets om over na te denken..... Maar voorlopig schuif ik dat nog even naar de achtergrond. Eerst nog maar even lekker verder breien.

Volgende week plaats ik weer een patroontje!! Anders ga ik weer achterlopen met plaatsen en dan loopt het weer helemaal in de knoop...


De breinaalden zijn, zoals jullie al wel begrijpen gewoon gloeiend heet!! Tijdens het bezoek met onze dochter aan de ortho heb ik een lekkere ruk aan de laatste col gedaan...

Deze is nu ook af!! Rest mij alleen nog even naar het postkantoor te fietsen om de porto er op te laten doen... Natuurlijk heb ik weer geen postzegels in huis..... :-(....

Ik zal de foto's van m'n breisels nog even achterhouden.... Dan is de verrassing iets groter.... Ik hoop dat ze dan morgen bezorgd worden.



Maar ik merk wel weer dat ik aan de 'breieritus' lijd, terwijl haken toch ook zo leuk is.... Toch maar eens proberen volgende week een onder-handen-werkje van haken te prioriteren. Mensen, wat gebruik ik toch een a-nederlandse woorden hè? Tijd dus om te stoppen met mijn babbeltje.

Ik wens jullie allemaal een genoeglijk weekend!!

Groetjes,                             
Marian.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)